Wednesday 16 October 2019

Top 3 corigenți în Publicitate (Partea I)

blog acatrinei catalin

Și agențiile de publicitate greșesc câteodată și încă cum. Mai jos am ales cu ușurință (că Slavă Domnului, ai de unde) trei dintre cele mai amuzante și neinspirate campanii publicitare desfășurate unele la nivel național, iar altele chiar și dincolo de granițe. Da, oamenii neatenți dau bani pe lucruri făcute din neatenție.

1.E spălată și gândită cu Perwoll…

Toată întâmplarea are loc la o petrecere corporatistă, asta ca să fie clar încă de la început. Până aici nimic suspect. Un sfert de minut se vorbește cu atâta patos despre o rochie, încât e logic că e vorba despre o reclamă la balsam de rufe, nu? Faptul că seamănă cu o secvență din film (pardon, cu o secvență cam din toate filmele) nu e singura problemă, ci lovitura de grație apare abia pe la secundele 16-17 din reclamă, când un tip se bagă în seamă și spune „E spălată cu Perwoll!” și  – BOOM – scoate sticla de un litru de balsam. Întrebarea mea e: nu-i așa că și voi mergeți la petreceri cu o sticlă de Perwoll după voi? Adică dacă cineva se întreabă cu ce e îmbrăcată colega, de ce  să nu faci și-un ban grămadă făcând promovare?!

2.  Profi, dar nu-n reclame

Cei de la PROFI au luat-o pe ulei cu un spot publicitar cred că filmat cu telefonul și editat de cineva care abia apucase să se uite la vreo două-trei tutoriale pe YouTube. Respectiva ”îndoliată” e îmbrăcată diferit de la un cadru la altul, ca și când atunci când mergi printre raioane ți se schimbă culoarea hainelor, iar uneori chiar și piesele vestimentare. Sigur problema e de la lumină. :))) Ideea e să te uiți și cum îi bate inima, de zici că-i reclamă la infarct. Nu mai spun că mai plimbă și un grill exact ca la nuntă, de până și mortul se minunează. Cred că respectivul ulei avea mai multă vânzare înainte de acest spot, acum cu el se-aprind doar candelele… la morți. Deloc „profi”! Nu doar prețurile sunt „de pomană”, ci și întreaga campanie, vă spun eu sigur! 😉

3. Pentru că…

Acest panou outdoor stă mândru în buricul Iașului. Încă nu m-am lămurit dacă scopul său este să vândă Mac-uri random sau e strategia publicitară a unui anumit magazin de electrocasnice, cu toate că îs menționați toți partenerii Apple. În cazul în care în spatele acestei „minunății” se află renumitul brand al mărului mușcat, se pare că nu și-au ales prea bine poezia. Ce, dacă nu am iPhone nu îmi funcționează Mac-ul? Sau mai nou se cumpără Mac-ul cu 5S, 6S, așa cum se făceau odinioară rate doar cu buletinul? Nu-i frumos, Apple, să fii rasist în materie de gadgeturi, nu-i frumos!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *